En/Fa
  • فـارسـی
  • English
search
  • شرکت پارس حسگر پاژ، طراح و تولید کننده انواع پمپ شلنگی و پالس دمپر

    -پارس حسگر پاژ -شرکت پارس حسگر پاژ، طراح  و تولید کننده انواع پمپ شلنگی و پالس دمپر
  • شرکت پارس حسگر پاژ، طراح و تولید کننده انواع پمپ شلنگی و پالس دمپر

    -پارس حسگر پاژ -شرکت پارس حسگر پاژ، طراح  و تولید کننده انواع پمپ شلنگی و پالس دمپر
  • صنایع شیمیایی

    -پارس حسگر پاژ -صنایع شیمیایی
  • صنایع معدنی

    -پارس حسگر پاژ -صنایع معدنی

پمپاژ اسلاری در دبی پایین - هد بالا

-پارس حسگر پاژ -پمپاژ اسلاری در دبی پایین - هد بالا

در صنایع مختلف از جمله صنایع معدنی در موقعیتهای متعدد نیاز است تا سیال با دبی کم و هد بالا پمپاژ شود. در این شرایط بهتر است از پمپهای جابجایی مثبت استفاده شود که در آنها هد از دبی مستقل است. 

از جمله پمپهای جابجایی مثبت متناسب با این شرایط می توان به پمپهای تیپ RMX و RMH تولید شرکت پارس حسگر پاژ اشاره کرد. این پمپها، از انواع پمپهای شلنگی هستند که در آنها هد از دبی مستقل است و بنابراین امکان تامین هدهای بالا (تا 16 بار) برای دبی‌های کم و نیز هدهای کم (زیر یک بار) برای دبی‌های تا 40 متر مکعب را دارا می باشند. 

اصول کلی پمپ شلنگی بر مبنای فشرده شدن و باز شدن شلنگ میباشد. با چرخش روتور، غلطکی که بر روی آن قرار دارد مواد داخل شلنگ را به سمت جلو میراند و به این ترتیب مواد به داخل کشیده شده و با چرخش روتور، غلطک بعدی عمل رانش را انجام میدهد. موادی که وارد پمپ میشوند، با هیچ قطعه ای جز شلنگ در تماس نیستند و این خود از مهمترین مزایای پمپ شلنگی است. 

همچنین پمپهای شلنگی گزینه بسیار مناسبی برای انتقال اسلاری های غلیظ، دارای درصد بالای جامد، سیالات خورنده و ساینده می باشند زیرا در این پمپها سیال از درون شلنگ عبور میکند و می توان شلنگ را متناسب با سیال انتخاب نمود. پمپهای شلنگی در انتقال اسلاری از تیکنر و همچنین انتقال اسلاری به فیلتر پرس نسبت به سایر پمپها، بیشترین بازدهی را خواهند داشت و در حال حاضر بیشترین کاربرد پمپهای شلنگی در صنایع مختلف در این قسمتها می باشد. این پمپها به دلیل دارا بودن دقت بالا در انتقال اسلاری بعنوان دوزینگ پمپ نیز مورد استفاده قرار میگیرند. بعنوان مثال یک شرکت معدنی فراوری مس در برزیل، با تکیه بر دقت پمپهای پریستالتیک و قابلیت انتقال مواد شیمیایی خورنده از 42 پمپ پریستالتیک جهت دوزینگ مواد شیمیایی در بخش فلوتاسیون استفاده میکند. 


واحد تحقیق و توسعه شرکت پارس حسگر پاژ

//copy not allowed